zaterdag 22 januari 2011

Dromenquiltdag Zutphen op 19 maart.

Op zaterdag 19 maart wordt er weer een Dromenquiltdag georganiseerd, en wel op dezelfde lokatie als vorig jaar. De kegelbaan in de Hanzehal van Zutphen!! Ook dit keer is de organisatie in handen van Bettina.

Wil je meedoen op deze gezellige en creatieve dag dan kun je je opgeven. Denk er aan dat het aantal plaatsen beperkt is dus: wie het eerst komt.....!
Graag even erbij vermelden of je een haspel mee kunt nemen....en of een strijkijzer/strijkplank!!

We doen het weer hetzelfde als vorig jaar. Iedereen zorgt voor zijn eigen lunch, Bettina zal voor een pan met lekkere soep zorgen!!

En ook dit keer mogen we de ruimte voor niets gebruiken!
DAMES, meld je aan!!!!!!!!! We gaan er weer een gezellige/productieve dag van maken!
Er zal op het blog binnenkort meer informatie komen, maar het belangrijkste, een datum, staat nu vast!!

En Bettina.......: Super dat je weer, voor de zoveelste keer, de organisatie op je wilt nemen.....

1 opmerking:

  1. Wat zou ik daar graag bij willen zijn maar helaas.
    Ik sprak van de week iemand, die eigenlijk nog steeds niet wist hoe dekens aan gevraagd konden worden, heb het haar uitgelegd, en nu hoop ik dat ze, ze zal aanvragen want het ging geloof ik om 4 kindertjes die in een tehuis zitten.
    Want het zou natuurlijk leuk zijn, als alles dekens snel een goed tehuis zullen vinden.
    Nu deken 2 ligt alweer onder de machine, en ben alweer in de weer om blokken te maken waar quilts van gemaakt kunnen worden in de toekomst.
    Ik hoop dat jullie in Veldhoven komen te staan dit jaar, en als ik er dan ben, kan ik een dagje helpen, dat zou ik heel leuk vinden.
    Groetjes Joke en allemaal alvast een leuke dag

    BeantwoordenVerwijderen