woensdag 23 september 2009

Het is zover!



WE ZIJN EEN STICHTING.......!!!!!!

De droom van Jopie. We kunnen er met z'n allen aan werken om die waar te maken. De stichtingsakte is getekend en we zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel. De eerste officiële bestuursvergadering is gisteren geweest en we kunnen nu als stichting van start gaan.We willen iedereen heel hartelijk danken die vanaf het begin achter Jopie en Rudy zijn gaan staan toen het idee ontstond om een eigen stichting te gaan beginnen voor en door quiltsters. Jullie steun en support heeft ervoor gezorgd dat we alle hobbels hebben kunnen nemen. En nu gaan we toewerken naar 10 oktober. De eerste (en heel feestelijke) Jopie's Dromenquiltdag.


Hier tekent Jopie als eerste de akte van de nieuwe stichting die haar naam draagt. Daarna heeft Ans als tweede de akte getekend. We hadden van te voren een plannetje bedacht om het toch een beetje feestelijk te maken. Els Koetsier was gevraagd om namens alle dromenquiltmaaksters Jopie, na ondertekening, de eerste Jopie's Dromenquilt te overhandigen. Jopie wist hier niets van en ze was dan ook heel erg verrast.


Het leuke was dat het haar eigen eerste dromenquilt was.



En nu gaan we dus echt hard aan het werk om veel dromenquilts bij zieke kinderen te krijgen want dat is toch waarvoor we het met z'n allen doen.

6 opmerkingen:

  1. Geweldig!! De eerste mijlpaal bereikt. Ik wens je nog veel blij-verraste kindergezichtjes toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eindelijk is het zover
    ik ben fier op jullie.
    dit wordt een echt succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat het nu officieel is.
    Ik heb mijn dromenquilt op mijn weblog gezet. Mét een verwijzing naar dit weblog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij dat het nu zover is. Hopelijk worden de eerste quilts snel aan zieke kinderen uitgereikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie héél veel succes toe en hoop dat er veel kinderen onder die leuke quiltjes zullen slapen en dromen.
    Ik ben zelf ook met eentje bezig. Duurt nog eventjes voordat hij af is. Hartelijke groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte gefeliciteerd dat het dan nu officieel. is
    Wat leuk dat jullie haar haar eigen deken overhandigde.
    Hoop dat het uitreiken nu snel mag gaan beginnen.'
    Ik hoop dat onze samenwerking nog heel lang mag duren.
    Heel veel succes.
    Gr Joke

    BeantwoordenVerwijderen